Krovinių skirstymas

0 30

Be krovinių ir eksporto greičiausiai ekonomikos būklė daugelyje šalių kardinaliai skirtųsi. Kiekvieną dieną krovinių keliuose nesuskaičiuojamas kiekis ir visi jie gali būti labai skirtingi. Eksportas kiekvienoje šalyje užima labai svarbią poziciją, o be didžiulių sunkiasvorių transporto priemonių jis negalėtų egzistuoti. Krovinių yra labai skirtingų, o geriausiai visiems pažįstami veikiausiai yra gabaritiniai kroviniai, kurie yra standartinio dydžio, o jų turinys gali būti labai universalus. Šiek tiek rečiau vežami yra negabaritiniai kroviniai, kurie išsiskiria savo dydžiu, svoriu ir kartais net turiniu. Kroviniai gali būti net ir pavojingi, todėl ir yra krovinių skirstymas, pagal kurį lengviau -inoti kaip pasirūpinti tam tikro krovinio saugumu bei nustatyti krovinio vežimo paslaugos kainą. 

Kroviniai yra jau paruoštos žaliavos, maisto gaminiai, skystis, biri medžiaga ir net kuras. Tipai gali būti labai įvairūs ir kiekvienam tipui reikia tam tikrų laikymo sąlygų, įpakavimo ir net priežiūros. Patys kroviniai gali būti skirstomi net į kelis tipus atsižvelgiant į daug kriterijų. Pavyzdžiui skirstant krovinius pagal agregatinę būklę galima išskirti kietus krovinius, dujinius bei skystus. Žinoma, visas šias kategorijas galima išskirstyti dar smulkiau, nes kietieji kroviniai gali būti įpakuoti, nepakuoti, birūs ir dar kitokie. Dujiniai kroviniai gali būti toksiški ir priskiriami pavojingajai krovinių rūšiai, kaip ir skystieji, jei ten ve-amas degus skystis. Taigi, paskirstyti krovinius ne visuomet lengva, nes tarp tiek kriterijų ir tipų galima pasimesti. 

Gali būti negabaritiniai ir gabaritiniai kroviniai ir šis skirstymas priklauso tik nuo to, ar krovinys yra standartinių matmenų ar juos viršija. Tiek gabaritiniai kroviniai, tiek negabaritiniai gali būti su tuo pačiu turiniu, tačiau, jei jis viršija nustatytą standartinio krovinio aukštį, ilgį ar plotį – krovinys tampa negabaritiniu ir jam dažniausiai prireikia atitinkamo tvirtinimo, o taip pat keičiasi ir krovinio pervežimo kaina, nes nestandartinius krovinius vežti yra pavojingiau ir sunkiau. Ne kiekvienas vairuotojas gali susidoroti su nestandartinių matmenų kroviniu, todėl visuomet tokiais atvejais reikia ieškoti patikimų paslaugų tiekėjų.

Komentarai
Kraunama...