Krovinių vežimas Europoje

0 30

Negabaritinių krovinių vežimas nebėra retas atvejis, kadangi atsiranda vis daugiau paklausos jiems vežti. Tačiau Europoje galima pastebėti tendenciją – dažnai kyla problemos dėl leidimų, kurie yra vienintelis būdas pravažiuoti valstybes, kurios yra numatytos sudarytame maršrute. Stringa daugelio krovinių leidimai, nepriklausomai nuo jų dydžio, o kadangi į negabaritinius krovinius žiūrima griežčiau, dėl jų užtrunka ir kitiems kroviniams skirti leidimai.

Europoje laukti leidimų ilgiau gali prireikti tokiose šalyse kaip Belgija, Prancūzija. Keista, bet tai gali užtrukti ir Vokietijoje, kuri yra padalinta į šešiolika federalinių žemių. Dėl šios priežasties tenka atitikti visų pravažiuojamų žemių reikalavimus, o jie ne visi vienodi. Taip daug ilgiau užtrunkama gauti leidimą, nes reikia atlikti daug tikrinimo. Greičiau leidimus gauti gali padėti tik operatyvus reikiamų dokumentų pridavimas iškart su tiksliu maršrutu ir krovinio turiniu.

Viena iš šalių, kuriai negabaritinių krovinių vežimas yra gana įprasta, nes pro ją jie dažnai pravažiuoja ir iš jos išvažiuoja – Latvija. Čia įmonių, kurios teikia krovinių vežimo paslaugas yra labai daug, todėl tai viena iš labiausiai šiuo klausimų išsiplėtojusių šalių Europoje. Vien Liepojoje yra daugiau nei dešimt krovinius gabenančių įmonių – jų technika pritaikyta visokiems kroviniams, todėl negabaritinių krovinių vežimas per ar iš Liepojos yra ne problema. Taip pat įmonės nurodo, kad Latvijoje galima daug pigiau gauti ir leidimą, kuris leidžia per šalį gabenti negabaritinius krovinius. Šioje šalyje jie pigesni net ir už Lietuvoje išduodamus leidimus.

Negabaritinių krovinių apibūdinimas skirtingose šalyse gali skirtis, tačiau daugelyje valstybių šie kroviniai apibūdinami vienodai – tai krovinys, kuris yra platesnis nei dviejų su puse metrų arba ilgesnis nei 18,35 metrai. Užtenka viršyti vieną iš matmenų, kad krovinys galėtų būti traktuojamas negabaritiniu. Krovinys taip pat negali už transporto priemonės išsikišti daugiau nei du metrus, į aukštį krovinys taip pat ribojamas – jis negali išsikišti nuo važiuojamos dalies daugiau kaip keturių metrų. Verta žinoti, kad viršijus keturiasdešimties tonų masę, įskaitant krovinio ir transporto svorį, ji skaitoma sunkiasvore.

Komentarai
Kraunama...